Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
Skype ondersteuning belgie nummer +32-25885504

PROBLEEMOPLOSSING SKYPE VOOR ZAKELIJKE ONLINE INLOGFOUTEN

Een van de meest voorkomende fouten die u tegenkomt tijdens het gebruik van Skype voor Bedrijven is het gebruikelijke aanmeldingsprobleem. Het is bij iedereen heel gewoon en de oplossingen zijn ook vrij eenvoudig. U moet echter de oorzaak aanpakken en de perfecte oplossing toepassen. Hier hebben we enkele veelvoorkomende oorzaken van de inlogfout opgesomd en hoe u deze onmiddellijk kunt oplossen. Voor gedetailleerde informatie kunt u contact opnemen met onze Skype ondersteuning voor klanten en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

• Oorzaak: als de server onveilig blijkt en onbekend is om in te loggen

Oplossing: controleer of de domeinnaam die in het dialoogvenster wordt genoemd, een vertrouwde server onder uw organisatie is. Zo ja, klik dan op de knop 'Altijd op deze server vertrouwen' en klik vervolgens op Verbinden.

• Oorzaak: als u een verkeerd adres, gebruikersnaam of wachtwoord invoert

Oplossing: het kan zijn dat u uw aanmeldingsadres in het verkeerde formaat invoert of de gebruikersnaam of het wachtwoord verkeerd typt. Controleer in dergelijke situaties de details nogmaals of neem contact op met uw organisatie voor verdere oplossingen. Neem contact op met de Skype klantenservice voor gedetailleerde informatie of andere hulp / suggesties.

• Oorzaak: als u uw gebruikersnaam of wachtwoord bent vergeten

Oplossing: dit is een van de meest voorkomende problemen bij het inloggen op uw account. U moet op de optie Wachtwoord vergeten klikken en de stappen volgen om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

• Oorzaak: als u geen licentie heeft om de app te gebruiken

Oplossing: controleer of de gebruiker al op de server is geregistreerd. Zo niet, vraag dan de organisatie om uw naam toe te voegen zodat u zonder problemen toegang krijgt tot de applicatie.

• Oorzaak: als u een verkeerde versie van de app heeft gedownload

Oplossing: verwijder en installeer in dit geval Skype voor Bedrijven Online van de officiële Office 365-website. Voor meer informatie kunt u ook contact opnemen met ons Skype ondersteuningsnummer.

• Oorzaak: als u problemen ondervindt bij het verkrijgen van het certificaat om in te loggen

Oplossing: in het geval dat u onlangs uw aanmeldingsadres heeft gewijzigd, moet u de inloggegevens in de cache wissen, u afmelden bij alle apparaten en de aanmeldingsgegevens verwijderen. Log nu in met uw nieuwe adres.

Als geen van de bovenstaande oplossingen de fout oplost, bel dan onze Skype technische ondersteuning. We gaan de zaak onderzoeken en geven u direct effectieve oplossingen. U kunt ons ook bereiken via e-mailservice of livechat op onze website.

Lees meer blog op HOE OM TE GAAN MET SLECHTE SKYPE-OPROEPKWALITEIT?

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe: